zaterdag, februari 20, 2016

color challenge

Heb deze canvas gemaakt voor een color challenge.
 Hier is de link: klik
Canvas is 25 x 25 cm.

Van de kleuren challenge bij Lindy's Stamp gang had ik 2 kleuren in mijn bezit.
Dat is het minimum aantal kleuren, dus, hup, aan het werk ging ik!
- Heb een gehaakte bloem gekleurd met beide kleuren.
- 2 metalen ornamenten eerst in de gesso, de 1 met de oranje kleur, en de andere met de paarse kleur gekleurd.
- Boekpapier bewerkt met de cuttle bug en daarna met een beetje gesso en spray inkt.
- De hexagonnetjes ook deels bewerkt met gesso en ook weer met beide kleuren bewerkt....
 
 
 
 

zijn de 2 kleuren van deze 5 (foto hierboven)

Hieronder nog wat close up's van mijn werkstuk:
 
 
 
 De foto in het midden is een zwart-wit afdruk van een foto.
Dit 'printerpapiertje' heb ik zó bewerkt, dat het een stofpapier is geworden.

1 opmerking:

  1. Wow, your colors and textures are simply gorgeous!! Thank you for joining us for the Lindy's Stamp Gang Challenge this month!!

    BeantwoordenVerwijderen