donderdag, augustus 08, 2013

lekker bezig...

 
ben bezig met -2- doeken,
plakkaatverf en parelmoerverf,
met glossy gel bloemen gemaakt

dit is nog de basis,
 wacht nog op verdere bewerking...
~
 
dit is het andere doek,
hier heb ik alleen met plakkaatverf de ondergrond gemaakt,
heb deze al wat meer bewerkt;
- met stempels, wrijfplaatjes, en een sjabloon met gelmedium,
en sjablonen met verf (letters en stippen)

wil dit nog wat bewerken maar moet nog even uitzoeken hoe,
de kleuren zijn goed maar het reliëf wil ik nog wat accentueren
is er misschien iemand met een tip?!
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi CS,
    wat ben je heerlijk veelzijdig creatief!
    leuk om je blog te ontdekken, ik kijk even of ik het kan volgen met bloglovin.

    Dit is een leuk project, zeg!
    Leuke ideeën en inspiratie.
    Het accentueren van het relief zou je met een hoge contrastkleur en een dry-brush effect kunnen verkrijgen. Bijvoorbeel blauw of zwart met droge kwast aanbrengen. Zou goed moeten kunnen met plakkaatverf. Wat ook kan is het aanbrengen met een braille (drukkersroller, zo een van rubber)
    Wellicht helpen deze tips.
    Ik kijk nog even bij je rond en kom nog weer eens langs.

    hartelijke groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen