dinsdag, september 03, 2013

boekje

afgelopen donderdag en vrijdag was ik aan het spelen met deze tickets
~klik hier voor dat blogbericht~
 
eigenlijk wilde ik daarna de spullen opruimen
maar ik ging een ~bakje~ opruimen en kwam wat vellen geverfd papier tegen...
...en zo kwam het, dat de spullen bleven liggen,
en kwam er een boekje bij!
 

  
dit stapeltje wordt ook nog een keer gemaakt tot iets...

                
maar dit is het stapeltje bij elkaar gezochte spullen uit het bakje waar ik mee aan de gang ging
 
j
al snel zag ik dat deze tickets er heel goed bij kleurden...


dit is de voorkant geworden:
 ticket heeft een stempel met de vorm van een blaadje voor de bloem...

ticket zit er los aan

bovenaanzicht van het boekje

de eerste en tweede bladzijde
de rolmaat heeft een laag glossy accents gekregen
 
en komt wat omhoog van de bladzijde door de foam die eronder zit

op deze pagina heb ik magic fibers op de achtergrond (goud)
het 4kantje is met versamark - achtergrondstempel - panpastel bewerkt
 
~
ik ga nu nog even werken aan de laatste pagina en plaats morgen de rest van het boekje
 ~
 
 

 


1 opmerking: