zaterdag, maart 22, 2014

interactieve kaart

voor deze challenge een interactieve kaart;
bewegende flapjes, draaiende onderdelen, iets wat schuift,
als het maar beweegt...
Deze kaart heb ik daar voor gemaakt:
het is gemaakt van 1 dubbele kaart

de voorkant dubbelvouwen en met stencil bewerken

eerst het kader erop geplakt, 
daarna de vlinders erin.
Voor deze vlinders heb ik dubbelzijdig dessin papier gekozen.

gestempeld met deze 2 kleuren inkt:
 frayed burlap -distress ink 
en olive green -stazon



vlinder is van Crealies, bloem van Marianne design.

Deze kaart laat ik meedoen met challenge # 206

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, heel creatief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zoals je basis kaart gemaakt hebt. Hijis echt schitterend. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ik heb het eens goed zitten bestuderen, best een klus lijkt me, maar het ziet er prachtig uit!!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi effect die vlinders in het frame, geeft een mooi doorkijkje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer! lekker lente straalt hij uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor heel apart zo met die vlinders. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi zijn de vlinders en de bloemen! Leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw prqachtige kaart en model
    bedankt voor je deelname aan dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen