vrijdag, juli 17, 2015

met een stukje textiel

Bij de zomer challenge van de Craftorij is dit
opdracht nummer 43.
Verwerk (een stukje) textiel. 
 Dit kaartje heb ik gemaakt,

met de restant van een vorige opdracht:
De mooie ronde stempel, hier rechts op de foto,
is uit een papier geknipt,
wat nu de voorkant van dit kaartje is!

Voor deze kaart is,
eerst een velletje uit een boek opgeplakt.
Daarna dus de restant van challenge nummer 40.
De bloemen zijn van stof, gemaakt met de stans van Tim Holtz.
Maar eerst heb ik met Stazon/Claret de tekst op het stofje gestempeld.


De glans is hier te zien van de spray inkt, chalkboard.







3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart ! Ik zie nog veel fleurigs op je blog , ik kom zeker nog eens kijken . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ineens je volger geworden ! liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen