woensdag, december 16, 2015

winters straatje

Ach ja, veel ideeën, nét niet de goede materialen,
te weinig tijd, andere verplichtingen...
Ik denk dat bij de vele creatieve dames dit wel bekend voor komt!?
Het zal toch niet zo zijn dat ik dat als enige heb???

Maar ach, je schiet er niks mee op om je er heel druk over te maken.
Ondanks alle andere dingen heb ik gisteren deze gezellige kaarten gemaakt,
eigenlijk precies zoals ik het had bedacht.

...dan ben ik er mee bezig en dan denk ik: ik zou dat ook wel willen proberen, of wat meer met dat andere... TJA, en dan ontbreekt het weer aan tijd!

Maar het is HÉÉRLIJK om lekker creatief bezig te zijn.
Ondertussen heb ik van een prachtige wol een 'hippe' muts gebreid.
Ben ik huisjes aan het quilten tijdens de quilt bee omdat ik dat daar
met de hand kan maken.
OEH, de quilt die nog ligt te wachten, daar moet de rand alleen nog aan gezet worden
...met de naaimachine... dus die moet dan weer op tafel...
Nou ja, dat zal dan wel in het nieuwe jaar worden...?!?
JA, dat ga ik in het nieuwe jaar 2016 afwerken!

Als alle kerst activiteiten achter de rug zijn ga ik de boel weer opruimen, sorteren en alles op de plek terug leggen.
Dan kunnen de kerstspullen voor een aantal maanden in de kast blijven liggen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten