zaterdag, juli 15, 2017

Magic

Niet heel veel berichten de laatste dagen maar ik heb zeker niet stil gezeten, van alles te doen, en een aantal leuke dingen gemaakt!
Deze kaart is daar 1 van.
Bij de kleurenuitdaging van Juli bij Leuke Stempels (op FB) is dit het kleuren schema:
Je mag zelf uitzoeken, of je het met potloden, verf of wat dan ook maakt, zolang het kleurenschema maar gebruikt wordt.
Ik heb voor deze kaart Distress Ink gebruikt en 1 D Oxide.
Iets verder naar beneden in dit bericht zie je de gebruikte inkten op de tussendoor genomen foto's.
Ook moet je bij de challenge letten op de stempels die je gebruikt, want ze moeten bij Leuke Stempels (klik) te koop zijn.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Carabelle studio, My Favorite Things en Crealies.

Hieronder laat ik de -tussendoor- foto's zien, krijg je een idee hoe de kaart tot stand is gekomen...
Gestempeld met de Peacock Feathers Distress Ink.
 
Mask erop gelegd en met de Oxide eromheen.
 
De stempel van MFT heb ik met de Peacock Feathers en wat water bewerkt en 
op het gemaskerde kaartje afgedrukt.
Daarna kon de mask eraf en heb ik de stempel ingekleurd.
 
Hier heb ik het 10 x 15 kaartje op de vierkante kaart geplakt.
 
Heb je vragen of opmerkingen, dan hoor ik dat graag.
Groetjes, Sabine

1 opmerking: