woensdag, juli 05, 2017

Strookjes en tekst...

 Bij Lift Challenge (klik) loopt nog even deze uitdaging:
De bedoeling is om van stroken papier een basis te maken en daar weer een tekst uit te stansen en weer terug leggen in bijv. wit.
Deze kaart hieronder is mijn uitwerking voor deze challenge.
Hieronder laat ik in stappen zien hoe deze kaart is gemaakt.
Strookjes gemaakt van 'restjes' papier.
 
De randjes een kleurtje gegeven,
 
een aantal geel en de rest groen.
 
Hier plak ik de strookjes op een ondergrond papiertje.
 
Snijmal ligt erop.
 
Ik heb er voor gekozen om de uitgesneden tekst te kleuren met inkt.
 
Nog wat hartjes uitgesneden en zo is de kaart af.
 

4 opmerkingen:

  1. Mooie eigen uitwerking Sabine, ik houd wel van deze stijl! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien hoe je deze kaart hebt gemaakt. Veel werk van gemaak. Mooie lift. Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sabine deze bedoelde ik.
    https://csmaakt.blogspot.nl/2017/05/mei-boekje.html
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Els, jaah, dat is ook een mooie. Ik dacht dat je de gelamineerde boekjes bedoelde. Leuk dat je't even zegt, groetjes.

      Verwijderen