maandag, november 20, 2017

Making A little booklet...

 Op zondag namiddag toch nog even wat karton gepakt en een klein boekje van 9 x 10 cm gemaakt. De rug is lekker breed en dat heeft een reden...
Als het klaar is zal ik het zeker laten zien!
Maar wat eerst zo leuk is, is Crackle Paint
Een dikke laag erop gesmeerd en dat, de nacht over, laten drogen.
 De laatste foto/onderaan is van gisteravond en dit trof ik vanochtend aan.
Wat een leuk spul dat Crackle paint, het is een beetje magic.
 
Ik hoop dat de eierbarstjes op de ondergrond blijven zitten want voor zover ik het heb begrepen moest er een gladde laag onder zitten. Dat heb ik dus niet...
Als iemand nog tips heeft!
Making A little booklet and I used A thick coat of crackle paint on the cover.

And this was before I went to bed.
Crackle paint is magic...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten