zaterdag, maart 31, 2018

Gorjuss

 Deze week lag de Gelli plate weer een ochtend op tafel.
Allerlei printjes gemaakt met acrylverf en dit is een A4-tje die eigenlijk aan de zijkant lag om de brayer op af te rollen...!
 Vanmorgen eerst nog even de eerste zonnestralen op mij laten schijnen in het hoekje in de tuin. Toen de was klaar was en buiten hing werd het bewolkt en er vielen zelfs een paar spatters regen.
Heb toen de spullen maar op de eettafel gelegd en heb met acrylverf (parelmoer) en inkt dit A4-tje verder bewerkt.
Tekst op de achtergrond gestempeld met Stazon inkt en toen de bloemen stempels en de stanjes en het Gorjuss meisje erop gemaakt.
 Deze week heb ik de mooie stempels van Gorjuss (heb er 6) gestempeld op een vel papier en zo af en toe kleur ik er een paar met aquarelverf...
De rest van het boekje hoop ik dit weekend af te maken.

Fijne paasdagen en pas op, morgen 1 April!

1 opmerking:

  1. Prachtige creatie.
    En dan zie ik dit met de gelli plate gemaakt, ik moet die van mij nog steeds gebruiken. Ligt nu al bijna een jaar in de la. Maar ja, nog even wachten, eerst andere opdrachten. Wie weet.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen